Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

...καθ' οδόν.....

....κι αφού, λοιπόν, κρίνεται, εκ των πραγμάτων, αδύνατη η εκ μέρους μου περαιτέρω παρακολούθηση της ομάδας "coloristess", ας έχω έστω την χαρά (...ή την ψευδαίσθηση) ότι συμμετέχω μακρόθεν στο μάθημα.
Ο ανωτέρω πίνακας τιτλοφορείται "Η κηδεία" και ανήκει στον Κώστα Παπανικολάου.
Θα επιθυμούσα, αν φυσικά το επιτρέπει και ο Δάσκαλος, λαβαίνοντας αφορμή από αυτό το έργο να κάναμε....συγγνώμη! να κάνετε μια συζήτηση (εγώ θα την ακούσω από το μαγνητοφωνάκι!)
Αν μου επιτρέπετε (αι), παραθέτω μερικές - κατά την άποψή μου- λέξεις κλειδιά:
αναπαραστατική τέχνη, υπαινιγμός, μεταφυσικό, αντιστικτική σύνθεση νοηματικού περιεχομένου, καθολικές αλήθειες, διηνεκές, γραμμικός χρόνος, στιγμιότυπο.
Επίσης, θα ήταν ενδιαφέρουσα μια συζήτηση για το ποιά είναι τα μέσα τα οποία μεταχειρίζεται ο ζωγράφος ώστε να αποφύγει την παγίδα του εκδραματισμού.

Ευχαριστώ πάρα πολύ!
Φιλιά
Ελεάννα

1 σχόλιο:

  1. ...ο δάσκαλος όχι μόνον "το επιτρέπει", αλλά περιπλέον σφόδρα επιθυμεί να κατατίθενται προτάσεις αυτού του είδους, καθώς και ανάλογες αναρτήσεις

    ευχαριστούμε την Ελεάννα

    ο δάσκαλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή